Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

"Κελάηδε" ο πρώτος!!!

Πριν Αλέκτωρ λαλήσει τρείς, το παρορμητικό παιδί του ΠΑΣΟΚ "κελάησε"!!! 

Θέλω να γίνω αρχηγός στη θέση του αρχηγού! 

Ο Μιχάλης Χρυσοχοΐδης σε συνέντευξή του στον ραδιοφωνικό σταθμό: 
«Είμαι πολιτικός, στέλεχος της παράταξης μας, κόμματος μας που έχω μακρά θητεία. Νομίζω ότι είμαι χρήσιμος και για την πολιτική και για τον τόπο μέχρι σήμερα, δικαιούμαι κάποια στιγμή να θέσω κι εγώ με τη σειρά μου την υποψηφιότητά μου, αν τυχόν τεθούν διαδικασίες στο ΠΑΣΟΚ, αλλά υπό την προϋπόθεση ότι θα εφαρμόσουμε όλοι με σεβασμό αυτές τις διαδικασίες, υπό την προϋπόθεση ότι θα κατέβουμε κάτω στον ελληνικό λαό, στους πολίτες, σε όσους θέλουν να συμμετάσχουν σ’ αυτές τις διαδικασίες, υπό την προϋπόθεση ότι φέρνουμε μια νέα πρόταση για ένα ΠΑΣΟΚ που θα ανταποκρίνεται στις προσδοκίες, τις προοπτικές και τις ελπίδες των πονεμένων συμπολιτών μας»

Τό' πε. Γιατί τό πε; Για να προλάβει τους άλλους  που τον παραμέρισαν την προηγούμενη φορά;  για να φτιάξει κλίμα; για να κατωχηρώσει θέση στην αρένα; ή...
για να καεί για την εύκολη επικράτηση άλλου...

Πάντως τώρα καλά είναι να καταγράφουμε, να περιγράφουμε, να μην κατηγορούμε κανέναν, όλοι έχουν εν δυνάμει το δικαίωμα να δηλώσουν "είμαι έτοιμος από καιρό'!!! ....και να περιμένουμε.

Στα "οργανα" μπορούμε να μιλήσουμε όσο θέλουμε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου