"Η Ελβετία είναι πασίγνωστη, χρόνια τώρα, για τις σοκολάτες της, τα ρολόγια της, την πολιτική της ουδετερότητα και πάνω από όλα για τις τράπεζές της. Στην Ελλάδα της κρίσης ανακαλύψαμε και κάτι ακόμη που μπορεί να παραχθεί -όχι από την Ελβετία αλλά- με πρώτη ύλη από την κεντροευρωπαϊκή χώρα και εγχώρια τελειοποίηση με στόχο την εσωτερική κατανάλωση".
Πρόκειται για τα επικοινωνιακά παιχνίδια τα οποία παίζονται με αφορμή την Ελβετία και αποδέκτη το εγχώριο ακροατήριο, το οποίο είναι αλήθεια ότι -παρά τη σχεδόν απόλυτη πλέον δυσπιστία του σε ό,τι παράγεται από το πολιτικό μας σύστημα- παραμένει επιρρεπές σε συγκεκριμένης φιλοσοφίας σταθερά επαναλαμβανόμενο ρεπερτόριο θεωριών συνωμοσίας και αφιλοπατρίας.
Οι ελληνικές καταθέσεις στην Ελβετία έχουν πάρει εδώ και δύο χρόνια τη μορφή του «μπαμπούλα που έχει...
Πρόκειται για τα επικοινωνιακά παιχνίδια τα οποία παίζονται με αφορμή την Ελβετία και αποδέκτη το εγχώριο ακροατήριο, το οποίο είναι αλήθεια ότι -παρά τη σχεδόν απόλυτη πλέον δυσπιστία του σε ό,τι παράγεται από το πολιτικό μας σύστημα- παραμένει επιρρεπές σε συγκεκριμένης φιλοσοφίας σταθερά επαναλαμβανόμενο ρεπερτόριο θεωριών συνωμοσίας και αφιλοπατρίας.
Οι ελληνικές καταθέσεις στην Ελβετία έχουν πάρει εδώ και δύο χρόνια τη μορφή του «μπαμπούλα που έχει...